    From: "Stokrotka" <o...@a...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak się bronioć przed sądami?
    Date: Tue, 2 Feb 2010 21:39:13 +0100

    Na mnie wymuszano zeznania pszez złamanie mi ręki ,
    w budynku sądu , w dniu 29 grudnia 2006.

    Teraz się ukrywam.

    Liczę, że władza się zmieni i policjanci, i sędziowie będą siedzieć w
    więzieniu.
    Naiwna jestem, wiem, ale nic inego mi nie zostało.

    No może nieprawda: mogę wziąść kij bejsbolowy i komuś dać po głowie, ale nie
    dorosłam dziś do tego, może jeszcze jeden taki post pszeczytam i dorosnę,
    albo komuś za to zapłącę .