    From: "Mogo" <s...@...nie>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak rozwieść się bez orzekania o winie?
    Date: Mon, 30 Sep 2002 21:49:26 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@modem12.dialup.warszawa.pl

    news:an68u8$qqg$1@absinth.dialog.net.pl...

    <ciap> ;-)

    > nie wiem czy Cię to zadowoli :-)

    "...Mogo jest pod wrażeniem...!!!" ;-)))
    Zapewne nie tylko ja. _Wielkie_ dzięki Sandro za tak szczegółowe i łatwe do
    przyswojenia wyjaśnienia. Oczywiście, to, że coś się rozumie nie oznacza, że się to
    akceptuje ;-) Nie przemawia do mnie wiele przepisów, zwłaszcza tych, dotyczących
    delikatnej materii z zakresu objętej kriop. Stwierdzenie "rozwodzę się z
    partnerką/partnerem, a nie z dzieckiem" to sfera emocjonalna stron, a faktyczne
    utrzymanie kontaktu z dzieckiem przez oboje rodziców już "po" to sfera "zarządzana"
    przez sąd... Ech, szkoda słów. (Nie prowokuję, a jedynie daję sobie upust ;o) ). Nie
    wiem skąd, ale gdzieś po głowie błąka mi się przeświadczenie, że sama nie zgadzasz
    się z wieloma rozstrzygnięciami. Komentować ich z kolei też Ci nie wypada ;-)))
    <Tym razem też nie prowokuję - już się naklepałaś w klawiaturę sprowokowana moim
    postem ;o) >.
    Na całe szczęście nie jestem "bezpośrednio zainteresowany", ale... live is brutal
    i nie wiadomo, co nas dopadnie zza węgła :-(
    Przyznam, że gdy ujrzałem jak dużą objętość ma Twoja odpowiedź poczułem się nieco
    skrępowany, gdyż kosztowała Cię ona wiele czasu, a jak widzę zajęć masz wystarczająco
    dużo ;-)
    Jeszcze raz dziękuję.

    @-;-- @-;-- @-;--- (jak z tego zrobić bukiecik???)

    Mogo

    Siłą prawa jest ...bezsilność wobec prawa ;-)