    From: "Tomek" <k...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak rozegrac by nie dostac mandatu..
    Date: 3 Nov 2004 21:31:21 +0100

    > nie napisalem tego nigdzie. Tyle ze za pierwsze takie cos moznaby dac
    > pouczenie. Nie wazne zreszta, prosze o pomoc jak najlepiej wyjsc z takiej
    > sytuacji, to wszystko.

    Pewnie mnie nie polubisz. Mieli rację. W ostatnie święto zginęło kilkadziesiąt
    osób. Połowa to rowerzyści i piesi. Nie słyszałem żeby jakiś samochód
    rozjechał kogoś na cmentarzu. Zginęli na jezdni włażąc pod koła. Narobili
    przykrości i roboty wielu osobom. Jeżdzę samochodem i widzę co się dzije z
    pieszymi. Włażą w dowolnych miejscach. Przechodzą na czerwonym świetle. Pewnie
    Ty też coś odwaliłeś. Będzie to dobra nauczka na przyszłość. Puścili by Cie
    jak drut, ale zapewne zacząłeś się mądrować. To Ci pokazali co mogą. Jakbyś
    przyjął mandat, pewnie ze 30 zł, to albo byś go zapłacił albo nie zapłacił.
    Żaden normalny komornik by Cie nie ścigał za taką kasę, chyba żebyś trafił na
    desperata nie mającego na tramwaj. A teraz masz przegwizdane. Zapłacisz
    więcej, nachodzisz się, zostaniesz upokorzony. Dobrze Ci tak. A tak przy
    okazji napisz proszę skąd mieli wiedzieć że to był pierwszy raz. Patrząc
    jednak z drugiej strony to cała ta afera to głupota. Dawać komuś kto nie ma
    dochodów mandat. Bzdura totalna. Tomek