  • Data: 2011-06-18 17:40:01
    Temat: Re: Jak pozwać sąd?
    Od: mi <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 14.06.2011 15:31, Johnson wrote:
    > Pozwanym winien być Skarb Państwa - Sąd taki i owaki tu i tam.
    > Ale przemyśl to, bo jak nie wiesz nawet kogo pozwać to skąd
    > przypuszczenie że twoje roszczenie jest zasadne.

    Sędziowska mendo*

    To, że nie potrafi przełożyć swoich argumentów na język prawa nie
    umniejsza w żaden sposób jego racji. Co najwyżej doprowadzi do porażki w
    sporze sformalizowanym...

    Rozumiem jednak, że plujesz na niego wyłącznie dlatego, że nie inne
    zdanie odnośnie (powstań!) sądów i sędziów (olej!).

    > Może to tylko urojenia?

    Jesteś pewny, że sam nie masz urojeń? Coś za dużo tej amatorskiej
    psychiatrii jak na zwykłą mendę. Może to po prostu projekcje.

    *) ty wiesz za co, a niezorientowanym tłumaczę, że dorobiłeś się u mnie
    miana za całokształt twórczości trolla grupowego, o wiele groźniejszego
    od Kameleona, AB i kilku innych razem wziętych. W szczególności za
    pomówienia.