eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoJak pociągnąć bank do odpowiedzialności - DŁUGIE › Re: Jak pociągnąć bank do odpowiedzialności - DŁUGIE
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.astercity.net!news.internetia.pl!newsfeed.gazeta.pl!news
    .onet.pl!newsgate.onet.pl!niusy.onet.pl
    From: g...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak pociągnąć bank do odpowiedzialności - DŁUGIE
    Date: 6 Oct 2002 00:19:23 +0200
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 31
    Message-ID: <3...@n...onet.pl>
    References: <3...@n...onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1033856364 309 192.168.240.245 (5 Oct 2002 22:19:24 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 5 Oct 2002 22:19:24 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 213.77.129.97
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 6.0; Windows 98; IDG.pl; (R1 1.1))
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:109693
    [ ukryj nagłówki ]

    Rok temu mialam problem z pewnym Bankiem, może nie tego typu co opisana przez
    Ciebie sprawa, ale wina Banku była ewidentna. Jednak moje proby osobistego i
    korespondencyjnego wyjasnienia tej sprawy z Bankiem nie dawaly rezultatow.
    Pozostawala mi jedynie droga sadowa z Bankiem ,a jest to klopotliwe, kosztowne
    i &#8222;zjada&#8221; duzo nerwow. Znajmy polecil mi inna droge postepowania.
    Dluuuuugie
    pismo do Inspektoratu Nadzoru Bankowego (listem poleconym). Dostalam
    odpowiedz ,ze to nie lezy w ich kwestii ......ale zareagowali przeprowadzajac
    kontrole w tym banku ( wiem o tym od &#8222;szarego&#8221; pracownika banku).Po
    pewnym
    czasie Bank przyslal mi pismo , proponujac spotkanie i ugodowe zalatwienie
    sprawy. Rozmowa z Pania dyrektor wygladala zupelnie inaczej niż te poprzednie.
    Sprawe zalatwilam pozytywnie, a z uslug tego Banku już nie korzystam. Jedyne co
    mogę doradzic to pisac, pisac, pisac. Papier jest cierpliwy. Opisz sprawe do
    Inspektoratu Nadzoru Bankowego, napisz do bieglego rewidenta bankowego. . Musza
    Ci odpowiedziec. Popsuli Tobie i zyrantom nerwy, napsuj i Ty im . No a w
    sprawie odszkodowania i zadoscuczynienia to jedynie zostaje droga sadowa. Masz
    czas , nerwy i pieniadze to możesz wejsc na ta droge. Ponizej adres
    Inspektoratu i kilka linkow, poczytaj, mozee Ci się cos przyda. Pozdrawiam .G

    Centralny Inspektorat Nadzoru Bankowego
    Ulica Świętokrzyska 11/21
    00-049 Warszawa
    Telefon: (22)8264268
    Fax : (22)8260985

    http://prawo.interia.pl/kodeksy?aid=7607&s=12

    http://www.kibr.org.pl/index3_10.html


    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1