    From: "SapeR" <s...@e...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak pociągnąć bank do odpowiedzialności - DŁUGIE
    Date: Tue, 1 Oct 2002 14:22:43 +0200

    "Depilator" <m...@p...onet.pl> wrote in message
    news:anbqr4$dse$1@news2.tpi.pl...
    > Oj, szkoda, że nie jesteśmy w Stanach. Możesz spróbować z 23/24 KC, ale
    > szczerze mówiąc nie wiem... Może jeszcze nienależyte wykonanie umowy, ale
    > gdzie szkoda? Może... Oj, szkoda, że nie jesteśmy w Stanach :)))
    >
    > Pozdrawiam
    >
    > --
    > Depi.

    Dokladnie ! Ja bym sproobowal o naruszenie dóbr osobistych - szkoda ze nie
    jestesmy w US
    oraz szkoda, ze sadownictwo u nas jest takie drogie. Niemniej kiedys ktos z
    mojej rodziny
    uderzyl w taki desen do pewnej znanej firmy wysylkowej (zarzucali go
    produktami, a potem przyszlo
    wezwanie do zaplaty za nie, mimo, ze nigdy nikt nic od nich nie zamawial i
    wogole wsio ladowalo
    w koszu, az zaczeli wydzwaniac i tu przebrali miarke) - i sprawa skonczyla
    sie ugoda -
    oczywiscie byly pieniazki (nawet nie male jak na taki 'pryszcz') !
    Ale moze to dlatego, ze firma byla pochodzenia amerykanskiego i z tamtejsza
    kultura prawna !:)

    W kazdym razie z przedstawionej sytuacji naruszanie dobrego imienia widac
    jak na dloni,
    ale juz pare starc w sadzie z 'oczywistymi' niesprawiedliwosciami mialem
    okazje ogladac,
    wiec ciezko u nas poszukiwac sprawiedliwosci !
    A moze sproobowac z wniesieniem o zwolniene od kosztow sadowych i wtedy
    mozna sie
    bujac do SN. To jest zabawa !:))))

    Pozdro

    sap