  • Data: 2003-05-21 20:32:08
    Temat: Re: Jak mogę założyć firmę ? ? ?
    Od: "Rachwalski Andrzej" <a...@n...spam.chorzow.wsb.pl> szukaj wiadomości tego autora

    mozesz isctu:
    www.parp.gov.pl
    www.1praca.gov.pl
    dla ułatwienia miejsca gdzie musisz sie udac w kolejnosci

    urzad miasta - celu uzyskania wpisu do ewidencji działalności
    gospodarczej. - Wniosek o wpis do ewidencji działalności gospodarczej
    podlega opłacie stałej w kwocie 100 PLN poniewaz nie jestes absolwenstem a
    ni bezrobotnym nie przysluguje ci znizka od tej oplaty

    GUS - idziesz aby dokonac wpisu do rejestru podmiotów gospodarczych -
    kosztow brak

    Urzad skarbowy - idziesz po nip, deklarujesz vat

    bank - zakldasz firmowe konto

    i tyle formalnosci oczywiscie w duuuuzym uproszczeniu bo w um musisz
    okreslic lokal gdzie bedzie prowadzona dzialalnosc, do uzytkowania tego
    lokalu musisz miec prawo wiec jesli mieszkasz u rodzicow podpisz z nimi
    umowe,
    w us moga chciec konto bankowe ktorego nie zalozysz jesli nie bedziesz mial
    wymaganych dokumentow z US takie bledne kolo ktore przy dobrych checiach
    mozna przeskoczyc
    i wlasciwie tyle na poczatek
    pozdrawiam i zycze powodzenia

    ps. niestety z zus-u nie dostaniesz zwolenienie bo przysluguje ono tylko
    bezrobotnym absolwentom ktorzy zdecyduja sie zalozyc dzialalnosc gospodarcza