    From: wombi <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Jak egzekwować cenę za nabyty towar ?
    Date: Sun, 15 Jul 2007 20:40:42 +0200

    Slawek pisze:

    > otrzymałem info, że sklep pomylił się z ceną i wystawił cenę zakupu przez
    > nich. W ramach przeprosin proponują mi zakup za cenę wyższą. Nie chcę się
    > godzić i zatem mam pytanie gdzie zgłosić taki fakt ? To jakieś zagrywki
    > poniżej pasa. Mało tego, wcześniej do nich pisałem z zapytaniem o ten
    > właśnie towar i mnie zlali, żadnej odpowiedzi. Czy jest jakaś instytucja,
    > która coś w takich sprawach zdziała ?

    Jeśli kupowałeś jako konsumnet to idź do miejskiego (powiatowego)
    rzecznika praw konsumentów (spis adresów na www.uokik.gov.pl).
    Jednakże najczęściej strona www traktowana jest jako zaproszenie do
    składania ofert a nie oferta. To znaczy że sklep nie jest związany
    informacjami co do ceny, dostępności towaru itd, które widnieją na jego
    stronie www.