    From: "boukun" <b...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ja sie nie boje nikogo
    Date: Fri, 7 Apr 2006 22:41:48 +0200

    wiadomości news:e16h9e$5l2$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "boukun" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
    >

    > Klikash z neo. Mamy dwie możliwości:
    > - włamanie na jeden z wielu udostępnionych, niezabezpieczonych liveboxów &
    > wifi,
    > - klikasz ze swojej własnej neo.
    >
    > W _obu_ przypadkach namierzenie jest dziecinnie proste...
    > Dobrze powinieneś wiedzieć, ze Żydzi pracują również w TP. Jeżeli są tak
    > niebezpieczni, jak piszesz to powinieneś się bać, nawet jeżeli nie uda się
    > udowodnić łamania prawa.
    >
    > --
    > Jan Werbiński O0oo....._[:]) bul, bul, bul

    Brawo, wreszcie madra wypowiedz!

    A czego ja mam sie bac. Ja juz to przerabialem, stali uzytkownicy pamietaja.
    Za rzekomy antysemityzm dostalem w Niemczech przed pieciu laty 9 miesiecy
    pozbawienia wolnosci w zawieszeniu na dwa lata. Do dzis Niemcy nie chca
    zakonczyc apelacji. Za pare miesiecy bedzie sprawa przedawniona i dostane
    kolejne juz odszkodowanie. Zydzi sobie juz nie raz lapki na mnie spalili.
    Jestem najlepszy z najlepszych. Niedzwiecki Industry.

    boukun jestem, stad ta moja nonszalancja.

    boukun