  • 1. Data: 2006-10-10 12:03:48
    Temat: Inwigilacja na uczelni
    Od: a...@a...pl

    Czy montaż niejawnej kamery(ukrytej ) i podsłuchu na uczelni (miejscu
    publicznym) jest dozwolone?

  • 2. Data: 2006-10-10 12:12:46
    Temat: Re: Inwigilacja na uczelni
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    a...@a...pl napisał(a):

    > Czy montaż niejawnej kamery(ukrytej ) i podsłuchu na uczelni (miejscu
    > publicznym) jest dozwolone?

    A budynek jest zabytkowy czy nie?

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 3. Data: 2006-10-10 15:14:48
    Od: a...@a...pl

    > A budynek jest zabytkowy czy nie?
    >
    > j.
    jest zabytkowy- a ma to znaczenie?

  • 4. Data: 2006-10-10 15:17:10
    Od: a...@a...pl

    a własciwie to czesciowo bo jest dobudowane skrzydło

  • 5. Data: 2006-10-10 15:24:03
    Od: "Kamil K." <kmail@wpp_bez_p.pl>

    Eeee, pwenie przy wejsciu jest karteczka "obiekt monitorowany" i styka.

  • 6. Data: 2006-10-10 16:06:49
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com>

    Dnia 10 Oct 2006 14:03:48 +0200, a...@a...pl napisał(a):

    > Czy montaż niejawnej kamery(ukrytej ) i podsłuchu na uczelni (miejscu
    > publicznym) jest dozwolone?

    W okresie studiów często korzystaliśmy z sali wykładowej Wydziału Medycyny,
    w której były zainstalowane kamery. W tej sali często odbywały się
    najcięższe egzaminy i władze uczelni, znalazły 100% sposób na oszukujących
    studentów. Fakt, że w tym przypadku kamery były widoczne. Jeślu w Twoim
    przypadku przed wejściem do budynku jest informacja o monitoringu wszystko
    jest OK.

    Pozdrawiam
    ===Tomy===
    --
    Software is like sex:
    it's better, when it's free!

  • 7. Data: 2006-10-10 16:34:46
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 10 Oct 2006 18:06:49 +0200, ===Tomy=== napisał(a):

    > Jeślu w Twoim
    > przypadku przed wejściem do budynku jest informacja o monitoringu wszystko
    > jest OK.

    A jeżeli nie ma to nie jest? Jakie prawo zabrania? :>

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 8. Data: 2006-10-10 17:14:41
    Od: a...@a...pl

> [...]
    > przypadku przed wejściem do budynku jest informacja o monitoringu wszystko
    no własnie mowie- chodzi o to ze nie ma takiej informacji i tez nie wiadomo
    przez kogo jest zainstalowana - wykrywa ja zwykły prosty wykrywacz podsłuchu.

  • 9. Data: 2006-10-10 21:31:17
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > no własnie mowie- chodzi o to ze nie ma takiej informacji i tez nie wiadomo
    > przez kogo jest zainstalowana - wykrywa ja zwykły prosty wykrywacz podsłuchu.

    No to zaczął bym od pytania do Rektora. Ale przed pytaniem jednak bym dokładnie
    sprawdził, co to jest. Te wykrywacze podsłuchu to jest fajny gadżet, ale wymaga
    jednak ostrożności. Szansa na fałszywy alarm jest spora.

  • 10. Data: 2006-10-11 07:29:52
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia 10 Oct 2006 14:03:48 +0200, a...@a...pl napisał/napisała:
    > Czy montaż niejawnej kamery(ukrytej ) i podsłuchu na uczelni (miejscu
    > publicznym) jest dozwolone?

    IMHO uczelnia nie jest typowym miejscem publicznym :)
    2. na PW zamontowali kamery bo dochodzilo do aktow wandalizmu podczas
    przerw.
    I z tego co wiem Policja nie moze wejsc na teren uczelni ot tak po prostu,
    jest tzw. "straz uczelniana" :)
    Podobnie ma sie sprawa z inwigilacja (sic!) pracownikow w miejscu pracy :)

    Takie jest moje zdanie a paragrafami poprze mnie pewnie (lub nie) ktos inny
    :)

    --
    * Szukam zony: http://fotki.pomorski.net/albums/Papik/Normalne/imag
    e00001.jpg *