    From: futszaK <t...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Intrum Justitia
    Date: Wed, 28 Jan 2004 21:56:21 +0100

    On Wed, 28 Jan 2004 14:59:02 +0000 (UTC), " mraki"
    <m...@W...gazeta.pl> wrote:

    >Chcialbym prosic o opinie osob ktore mialy doczynienia z ta firma.

    ja miałem, pisali do mnie straszne pisma, grozili wszczęciem
    postępowania upadłościowego, więzieniem. czarną listą dłużników,
    sądem, komornikiem, nawet wysłali wezwanie do osobistego stawienia się
    w siedzibie firmy , jakaś nawiedzona kobieta wydzwaniała do mnie o 7 w
    nocy i wygrażała sprawami sądowymi, ale ostatnio im się znudziło jak
    napisałem do wierzyciela że IJ nie jest stroną w sporze

    >Konkretniej chodzi mi o to ze chce zwrocic kwote wierzytelnosci i poprzez
    >telefon zalatwilem tak sprawe zebym nie musial placic odstek karnych, a
    >zaplacilbym tylko pelna kwote wierzytelnosci. Niestety w tym miejscu mam
    >zgrzyt gdyz nie bardzo wiem na ile mam ufac takiej ugodzie przez telefon.

    pierwszy błąd jaki popełniłeś to fakt że w ogóle do nich zadzwoniłeś,
    pokazałeś i zostało odnotowane w systemie że Ci zależy
    drugi błąd jaki popełnić masz zamiar to wpłacić jakiekolwiek
    pieniądze, bo to będzie oznaczało że uznałeś dług czyli nie będą
    musieli wszczynać kosztownego (dla nich) procesu sądowego

    >Jako ze dostalem zawiadomienie od prawdziwego dluznika o przekazaniu
    >wierzytelnosci tej firmie(2 tyg wczesniej), razem z kwota wierzytelnosc,
    >to zapytalem sie o kwote w IJ a tu nagle wzrosla ona o 20% w tym czasie.

    no coż, to wierzycielem stała się IJ

    >Chce ta sprawe zalatwic szybko (bo wina moja i nie ma co krecic), wiec
    >uzgodnilem splate wierzytelnosci w krotkim terminie w zamian otrzymam
    >anulowanie tych 'odsetek'.

    wszelkie negocjacje wyłacznie na piśmie

    >Dziekuje za komentarze

    alez proszę bardzo, strasznie "lubie" IJ za ich stanowczość ale dopóki
    nie zobacze na własne oczy _skutecznej_ egzekucji to nie uwierze w
    jakiekolwiek działania tej firmy poza wysyłaniem wymyślnych pisemek

    futszaK
    598339018 601061867
    Telefon to wynalazek SZATANA !!!