    From: maHo <m...@p...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Interwencja policji - jeszcze raz
    Date: Sat, 25 Jun 2005 23:46:22 +0200

    zegar wrote:

    > Ale ko komu ma ustepowac i dlaczego? Czy to aby nie sasiad powinien
    > przebolec i nie halasowac ani razu w roku. Ja moim sasiadom nie halasuje
    > nawet tych pare razy w roku.

    Rany, kilka razy do roku potknę się na klatce w okolicach północy tak że
    się cała klatka budzi (nie, nie po spożyciu :> ). Czy uważasz że
    rozsądne byłoby gdyby mnie pozywano o zakłócanie ciszy nocnej?

    Sąsiad kilka razy do roku robi remont piętro niżej, kuje niemiłosiernie
    itd... Owszem, do miłych odgłosów to nie należy, ale wyszedłbym na
    idiotę jakbym gdziekolwiek się skarżył jakiego mam okropnego sąsiada, bo
    kilka razy do roku jest taki dzień że hałasuje.

    pozdrav

    maHo