  • Data: 2005-05-29 22:27:26
    Temat: Re: Interpretacja kodeksu drogowego
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> szukaj wiadomości tego autora

    regent... napisał(a):

    > sorki, ale ja to inaczej widzę...
    > (jechać po prawej jezdni) != (jechać po prawej stronie jezdni)
    >
    > ale może się czepiam...

    Ale on to sobie sam dopisal :) (cos jak slawne "lub czasopisma").
    Prawdziwy art. 16 brzmi:

    Art. 16. 2. Kierujący pojazdem, korzystając z drogi dwujezdniowej, jest
    obowiązany jechać po prawej jezdni; do jezdni tych nie wlicza się jezdni
    przeznaczonej do dojazdu do nieruchomości położonej przy drodze.