eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoInternet w iPlus i problemy › Re: Internet w iPlus i problemy
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.task.gda
    .pl!news.amu.edu.pl!news.man.poznan.pl!not-for-mail
    From: "Norbert" <x...@h...spam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Internet w iPlus i problemy
    Date: Wed, 20 Jan 2010 12:07:28 +0100
    Organization: POZMAN - http://www.man.poznan.pl/
    Lines: 31
    Message-ID: <hj6o53$8cd$1@sunflower.man.poznan.pl>
    References: <hj68s6$p4j$1@sunflower.man.poznan.pl> <4b56b182$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: d59-185.icpnet.pl
    X-Trace: sunflower.man.poznan.pl 1263985635 8589 77.65.59.185 (20 Jan 2010 11:07:15
    GMT)
    X-Complaints-To: t...@m...poznan.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 20 Jan 2010 11:07:15 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5843
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5579
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Antivirus: avast! (VPS 100120-0, 2010-01-20), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:624011
    [ ukryj nagłówki ]

    > Co do Twojego problemu to formalnie niestety mają takie prawo, bo
    > niestety umowa na abonament nie jest zasadniczo związana z modemem,
    > który jest Twoją własnością czyli Twoim (osobnym) problemem. Jakby modem
    > był wydzierżawiony....

    Na grupie pl.misc.telefonie.gsm dostalem taka odpowiedz:
    "Modem ma gwarancję - gwarancja mówi, że gwarant gwarantuje prawidłowe
    działanie modemu przez okres gwarancji lub jego naprawę albo wymianę.
    Jak widać - gwarancja nie została wypełniona. Czyli klient ma pełne prawo
    skorzystać przysługującego mu prawa na podstawie niezgodności z umową (bo
    umowa opiewa na modem z gwarancją).
    Uprawnienia na podstawie niezgodności z umową pozwalają mu zażądać od
    sprzedawcy usunięcia wady (=naprawy albo wymiany) albo zwrotu pieniędzy.
    Przy czym należy się cena modemu a nie cena promocyjna, bo cena promocyjna
    = cena modemu minus upust jaki uzyskano przy podpisaniu umowy. Za te
    pieniądze można kupić dwa albo trzy modemy."
    Moze w ten sposob da sie ich zalatwic?
    Oszukuja na kazdym kroku. Ja np 3 miesiace wczesniej zlozylem podanie w
    salonie Orange z chce z chwila wyagsniecia umowy przejsc z abonementu na
    prepaid (rownie dobrze moglem rozwiazac umowe) co sie okazalo po 3
    miesiacach nic sie nie zmienilo, ja mialem dalej abonament, a oni
    stwierdzili ze w jakims smsie mi napisali odmowe (dlaczego jesli moglem od
    nich odejsc jak bym chcial). Jestem pewien ze po zlozeniu w salonie tego
    pisma (mam kopie z data) otrzymalem tylko info sms, dziekujemy za
    zgloszenie. Nic wiecej ani pisemnie ani tel nie dostalem. Potem reklamowalem
    , kase kazali mi zaplacic, nic nie zdzialalem a o kilka zl nie bede po
    sadach chodzil. W sumie kazdy tak mysli i maja potem zyski. Na prepaid
    zmienilem po miesiacu, malo uzywam wiec duzo juz na mnie nie zarobia. Nigdy
    wiecej umow z operatorami.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1