  • 1. Data: 2003-02-22 18:33:27
    Temat: Immunitet
    Od: "marys" <m...@p...onet.pl>

    Mam pytanie gdzie zajde coś na temat immunitetu prokuratora, Prezesa NIk
    itd?
    Za wszelkie podpowiedzi z góry dziękuje.

  • 2. Data: 2003-02-22 18:44:44
    Temat: Re: Immunitet
    Od: "Ali Gator" <a...@i...pl>

    A ja zapytam przy okazji: ilu ludzi w naszym kraju ma immunitet?

    Pzdr

    A.

  • 3. Data: 2003-02-22 19:36:26
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ali Gator" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > A ja zapytam przy okazji: ilu ludzi w naszym kraju ma immunitet?

    To zależy jaki immunitet.
    Ale formalny (ten w klasycznym rozumieniu, oznaczający, że w czasie
    pełnienia danej funkcji osoba taka nie może być pociągana do
    odpowiedzialności, nie można jej aresztować bez zgody odpowiedniej w jej
    wypadku instytucji itp.) dotyczy takich osób, jak: posłowie, senatorowie,
    najwyżsi urzędnicy państwowi, dyplomaci, sędziowie. Pewnie kilka tysięcy
    osób by się zebrało.
    Pozdrawiam,
    Marta

  • 4. Data: 2003-02-22 19:44:10
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "marys" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Mam pytanie gdzie zajde coś na temat immunitetu prokuratora, Prezesa NIk
    > itd?
    > Za wszelkie podpowiedzi z góry dziękuje.
    Kwestie te są generalnie regulowane w ustawach dot. danego zawodu czy
    funkcji. Przejrzyj ustawę o prokuraturze, ustawę o nik, ew. ustawę o TS.
    Znajdziesz je na www.sejm.gov.pl

    Pozdrawiam,
    MArta

  • 5. Data: 2003-02-23 08:40:15
    Od: "Ali Gator" <a...@i...pl>

    > najwyżsi urzędnicy państwowi, dyplomaci, sędziowie. Pewnie kilka tysięcy
    > osób by się zebrało.

    No proszę, prawie państwo w państwie ;-)

    Pzdr

    A.