  • Data: 2014-09-24 10:34:51
    Temat: Re: Hydrant na dzialce
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 23 Sep 2014, Maciek wrote:

    > Nie mam najmniejszego zamiaru pokrywac kosztow papierologii.
    > Wodociag i hydrant sa postawione w sposob utrudniajacy zagospodarowanie dzialki.

    Ale one *już* są.

    > Dlaczego operator mialby byc zwolniony z odpowiedzialnosci za wlasna
    > bezmyslnosc?

    A nie poprzedni właściciel?
    (że się zgodził, i jeśli dobrze mi wychodzi, to na to, aby wartość działki
    spadła, a tym samym Ty zapłaciłeś mniej).

    > O tym jest caly watek.

    Wiem, ale jak zauważyłeś, po przemyśleniu z wersji "obciążenia tylko
    w hipotece" odstąpiłem z prostego powodu - zajarzyłem, że skoro przepisy
    dopuszczają sprzedaż przedmiotu objętego np. najmem, to "widoczne
    obciążenie" w postaci hydrantu nie może być traktowane inaczej.
    Ergo, jeśli jest to użytkowanie, to być może na czynsz da się
    skonwertować, ale na "weźcie i zabierzcie" niekoniecznie.

    pzdr, Gotfryd