  • Data: 2003-03-01 13:43:28
    Temat: Re: Gwarancja (troche dlugie)
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <b3qa1d$qac$1@ultra60.mat.uni.torun.pl>, Hippo wrote:
    > czas na dyskusje ze sprzedawca. W skrocie wygladalo to tak, ze powiedzial mi
    > on, ze na obudowe gwarancja. Spytalem wiec gdzie jest karta z warunkami
    > gwarancji, pieczatka, podpisami itd, na co odpowiedzial ze faktura jest
    > dokumentem uprawniajacym do reklamowania z tytulu gwarancji. Spytalem skad
    > mam wiedziec np. jaki jest okres gwarancji. Powiedzial troche zmieszany, ze
    > przeciez wiadomo, ze 12 miesiecy, ale dla swietego spokoju dopisal mi to na

    Jeśli kupowałeś w tym roku to reguluje to Ustawa o szczegółowych warunkach
    sprzedaży konsumenckiej z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. 141 poz. 1176), a
    mówi ona w Art. 13. tak:

    1. [..] Nie uważa się za gwarancję oświadczenia, które nie kształtuje
    obowiązków gwaranta.

    Bzdura, vide Art. 11. tej samej ustawy.

    --
    Marcin