    From: krys <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Gwalty
    Date: Fri, 07 Apr 2006 10:14:16 +0000

    Tiger napisał(a):

    Sorry, ale dla mnie dziewczyna w takim
    > towarzychu jest z wlasnego wyboru. Poza tym kto to slyszal, zeby
    > 14-latke puszczac na "impre"? Imho rodzice dziewczyny powinni za to
    > poniesc konsekwencje.

    Czy Ty aby nie przesadzasz? Przecież to był Sylwester, a ona była w
    towarzystwie własnych kolegów - równolatków.Zapomniał wół, jak
    cielęciem był? Na szkolne dyskoteki tez nie należy dzieci puszczać - w
    końcu też moga w kiblu uraczyc siebie lub kogoś drinkiem ze
    wzmacniaczem?
    Szkoda tylko, że dziewczyna nie miała na tyle wsparcia rodziny, żeby od
    razu zebrać dowody i sprawców odpowiednio potraktować, bo jak teraz ich
    puszczą bezkarnie, to sie gnoje nauczą, że takie zachowanie norma jest
    - a wtedy nie pozostanie nam nic innego do obrony, niz spuścić wp...l w
    ciemnym zaułku przez nieznanych sprawców .

    Justyna