  • Data: 2004-03-18 18:26:57
    Temat: Re: Gwałt - czy można jeszcze coś zrobić
    Od: "Robert.K." <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> napisał w wiadomości
    news:Xns94B0BBECF7322raf256com@213.180.128.20...
    > ...@w...pl news:c3clr1$2r5$1@nemesis.news.tpi.pl
    >
    > > Zostaje wiec tylko.......zeznanie
    > > pokrzywdzonej, nie poparte niczym.
    > > Pozdr.
    >
    > Wlasnie, jak wowczas sie postepuje?

    Sad ma wydac wyrok i nie moze sobie pozwolic na luksus
    powiedzenia ,, nie wiem co zrobic. Gdzie tu jest prawda, ,kto
    klamie ? !''. Sedzia jest tylko czlowiekiem i jak zapewne sie
    domyslasz , w takich sytuacjach ma duzy dylemat. Co jesli
    oskarzony mowi prawde ? Zniszczyc mu zycie ? A co jesli
    to pokrzywdzona mowi prawde ? Wypuscic gwalciciela, ,niech
    sie jej smieje potem w twarz ?. Tu nie ma wyjscia. Dokonujesz
    wyboru komu wierzysz i tyle. A potem uzasadniasz to :)
    Kazda sprawa jest inna i tu nie ma jakiejs recepty. Analizuje sie
    dokladnie zeznania ( wyjasnienia ) , wychwytujesz sprzecznosci.
    To dlugi , zmudny i trudny proces.

    >Badanie bieglych psychologow?

    zdarza sie.

    Pozdr.