  • Data: 2004-12-06 10:05:51
    Temat: Re: Grzegor Kruk, Ph.D
    Od: "ksRobak" <k...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Maciek Grochowski" <g...@p...onet.pl>
    news:cp19ss$gn0$1@inews.gazeta.pl...

    > Witam
    > Jeszcze raz apeluje nie dyskutujcie, tylko ignorujcie.
    > Pozdrawiam
    > Maciek Grochowski

    Witam!
    Nikt się nie wystraszy jeśli nie podasz sankcji co grozi za
    dyskusje z pesoną outsider wytypowaną do zabicia.
    pozdrawiam,
    PS. porównaj wątek "do sw. Mikolaja" na pl.sci.filozofia

    cytat:
    Święty Mikołaju
    przywieź mi karteczkę z informacją
    kiedy mój IP-adres zostanie odblokowany?
    bo to jawne sk**wysyństwo ze strony tajnych CENZORÓW
    którzy uniemożliwiają mi podpisywanie moich postów
    moim własnym identyfikatorem.
    PS. tym "dupkom" którzy to robią daj rózgą po gołym tyłku. ;-)))
    Edward Robak