  • Data: 2002-12-11 19:13:45
    Temat: Re: Gosciowi sie zmarlo...
    Od: "666" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Inna sprawa, że w międzyczasie te pieniążki mogą pójść na koszty pochówku zmarłego.
    Każdy (!), kto przedstawi w banku fakturę na m.in. trumnę, nekrologi, opłaty
    cmentarne, murowanie grobu, wykonanie nagrobka, kwiaty, wieńce, kwit od ksiedza itp.
    dostanie z banku zwrot wydatkowanych kwot.
    JaC

    dawali.