  • Data: 2002-09-14 18:33:51
    Temat: Re: Gdzie się zgłasza przestępstwa w internecie?
    Od: "Elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin wrote:
    > Do mojej skrzynki włamał się pewien osobnik - nie mam zamiaru mu tego puscić
    > płazem. Policja kieruje mnie do wydziału PG, który... niestety
    > będzie "aktywny" dopiero w poniedziałek. Może ktoś z was ma jakieś lepsze
    > namiary?

    PG oleje Cię ciepłym moczem jeśli nie jesteś VIPem, bankiem itp.
    Musisz to zgłosić na prokuraturze.
    Ważne byś w zgłoszeniu napisał, żeby za miejsce popełnienia przestępstwa
    uznali miejsce, w którym zostało ono wykryte, a dokładnie Twój adres
    zamieszkania. Inaczej latami będą się prokuratury przerzucać dokumentami.
    Jak to już zrobisz, dowiedz się o sygnaturę akt i podaj nam ją w naszym
    stowarzyszeniu http://www.sti.org.pl

    pozdrawiam
    Arek

    --