eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny] › Re: Gazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz Dolny]
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    <b...@4...net>
    <3...@4...net>
    <fxi8og95dg6v$.knsq24tfs4go$.dlg@40tude.net>
    <612969e0$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <1nqoa3vh9pqod$.27zl94s8yzmm$.dlg@40tude.net>
    <1...@4...net>
    <sburde0rob5k$.1owrleyp6gc5c.dlg@40tude.net>
    <j...@4...net>
    <l...@4...net>
    <9ypg5d7do7xj$.1tqtyzmo9jqny$.dlg@40tude.net>
    <1t0ihlptwn70p.2or9sixaitb9$.dlg@40tude.net>
    <612e0b0b$0$23913$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Subject: Re: Gazeta Wyborcza zaleca niewykopywanie "przestępczych" rozkazów [Usarz
    Dolny]
    Date: Tue, 31 Aug 2021 14:23:11 +0200

    W dniu 31.08.2021 o 12:57, nadir pisze:

    > To że nikogo nie widziałeś nie znaczy że nikogo nie ma.
    > Cały bajer w pilnowaniu granicy polega na tym, żebyś nie widział że
    > jesteś obserwowany. Są miejsca gdzie strażnicy mają być głośni i
    > widoczni, są takie gdzie się chowają, czasem dosłownie po krzakach.

    Można przyjąć, że zasadą jest, że strażnika ma nie być widać. Nie ma
    siły, by obstawić całą granicę, więc jak nie widzisz, który fragment
    jest chroniony, to nie wiesz, przez który można przejść niezauważonym.

    --
    Robert Tomasik