eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoGW donosi na policje: MIESIĘCZNICA Smoleńska miała podlegać ochronie jako "akt religijny" › Re: GW donosi na policje: MIESIĘCZNICA Smoleńska miała podlegać ochronie jako "akt religijny"
  • Data: 2021-10-10 21:55:17
    Temat: Re: GW donosi na policje: MIESIĘCZNICA Smoleńska miała podlegać ochronie jako "akt religijny"
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 10 Oct 2021 20:47:55 +0200, Kviat wrote:

    > Zajrzyj do podręcznika historii, to się dowiesz po co.

    Ale tu nie demonstracja "faszystow", tylko ludzi, ktorzy czesto
    bliskich tam stracili.

    > Tak też myślano kiedyś w Niemczech, że skoro brunatne koszule chcą sobie
    > demonstrować, to niech sobie demonstrują i po co to zakłócać.
    >
    > A potem można było powiedzieć, że się nie wiedziało co się dzieje, że ja
    > tylko parzyłam herbatę komendantowi obozu koncentracyjnego i nie było
    > powodu tego parzenia herbaty zakłócać.

    A tu zobacz - Robert bardzo slusznie zauwazyl, ze glupio byloby mowic
    Zydom, ze sie ich na zagazowanie wiezie, bo zaczna sie buntowac i
    ukrywac.
    No to co - przed Zydami w tajemnicy, a w gazetach, radiu i kronice
    kinowej bedziesz sie chwalil, jak to sprawnie rozwiazujesz kwestie
    zydowska?
    Przeciez sie ujawni, nawet jesli Zydom nie wolno radia miec,
    do kina chodzic, a niemieckie gazety ich nie interesuja.

    J.