eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoFotoradary niezgodne z KONSTYTUCJĄ - tak twierdzi Rzecznik Praw Obywatelskich... › Re: Fotoradary niezgodne z KONSTYTUCJĄ - tak twierdzi Rzecznik Praw Obywatelskich...
    Date: Tue, 23 Oct 2012 14:28:44 +0200
    From: m <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Fotoradary niezgodne z KONSTYTUCJĄ - tak twierdzi Rzecznik Praw
    Obywatelskich...

    W dniu 22.10.2012 20:40, (Tom N) pisze:
    > m w

    > Manipulujesz -- mowa była o zawalidrogach na prawym pasie jezdni o dwóch
    > pasach i o drodze dwujezdniowej...

    Tylko trochę manipuluję.

    Ale tak poza tym, to nie widzę żadnych podstaw do tego żeby wygrać w tej
    sprawie w sądzie.

    Bo argument jędrusia jest taki "nie mogłem jechać prawym pasem tyle ile
    chcę, to jechałem lewym. Przez to nie zobaczyłem znaku, więc ten znak
    nie powinien mieć do mnie zastosowania".

    Wątpię żeby sąd na to powiedział coś innego niż "trzeba było jechać
    prawym tyle, żeby Pan znaki widział" :). Też bym na miejscu sądu tak
    powiedział.

    p. m.