  • Data: 2008-07-04 11:31:14
    Temat: Re: Fotoradar
    Od: Jacek Witkowski <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witek wrote:

    > nie prawda.
    > możesz zarobić mandat na miejscu, z tym, że w mniejszej kwocie.
    > ewentualnie sąd grodzki wsadzi więcej

    Wiesz co? Odnosze wrazenie ze mataczysz... ;-)
    Piszesz o czynnosciach prowadzonych przez sad podczas rozprawy, pozniej
    o zarabianiu mandatu na miejscu... I wszystko to tak, jakby dzialo sie w
    przestrzeni niekomutatywnej.
    Dobra, zeby juz wszystko bylo jasne.
    Nawiazujac do mojego newsa inicjalnego opisz prosze praktycznie, jak
    sobie wyobrazasz ukaranie wlasciciela pojazdu w tej konkretnej sytuacji.
    Tak krok po kroku, z zachowaniem chronologii - tak jak ja staralem sie
    to zrobic.
    No i moze odniosl bys sie do watku o dwoch wlascicielach pojazdu?
    Przypomne: jest dwoch wlascicieli A i B. Wezwany wlasciciel A wskazuje
    na wlasciciela B jako prowadzacego pojazd w chwili wykroczenia. Mowi ze
    tego dnia o tej porze lezal pijany w sztok; drugi komplet kluczy ma
    wlasciciel B; samochod nie nosi zadnych sladow wlamania; ergo - wynika z
    tego jasno ze to wlasciciel B jest sprawca czynu. Wlasciciel B dostaje
    wyrok nakazowy. Sprzeciwia sie wyrokowi i na rozprawie prowadzonej na
    zasadach ogolnych jako sprawce wskazuje wlasciciela A.
    "Mowi ze tego dnia o tej porze lezal pijany w sztok; drugi komplet
    kluczy ma wlasciciel A; samochod nie nosi zadnych sladow wlamania; ergo
    - wynika z tego jasno ze to wlasciciel A jest sprawca czynu".
    :-)))