  • 1. Data: 2008-06-30 13:27:28
    Temat: Firma Kurierska Siodemka
    Od: fffgghh <w...@w...pl>

    Witam.

    Wyslalem 11 czerwca paczke Firmą Siodemka Paczka miala byc dostarczona
    na drugi dzien do godz 11 i za taką usluge zaplacilem 60 zł
    Kurier nie wywiazal sie z umowy Paczka nie zostala dostarczona moj
    klient niestety wyjechal za granice. W uzasadnieniu kurier napisal ze
    adres był błedny. Otoz adres byl jak najbardziej poprawny poniewaz
    sprawdzalem to kilkakrotnie a poza tym wysylalem do tego klienta na ten
    adres paczki poza tym na liscie przewozowym byl podany moj nr telefonu w
    razie gdyby kurier mial problemy z dostarczeniem paczki.
    Wykonalem kilka telefonow poinformowano mnie ze mozna zlozyc reklamacje
    emailem wiec ladnie to wszystko opisalem i wyslalem nawet dwa.
    Otrzymalem tylko wiadomosc automatyczną ze pewien Pan obecnie przebywa
    na urlopie i nie moze odpowiedziec.
    W miedzy czasie zjawia sie po tygodniu kurier u mnie i ze za to iz był
    błędny adres paczka nie została dostarczona mam zapłacic 40 zł Paczki
    nie odebralem
    Poczekałem dwa tygodnie dzis dzwonie do siodemki.
    Jak sie okazało to email nie doszedł a tak poza tym Pani mnie
    poinformowała ze absolutnie nie mozna skladac reklamacji emailem pomimo
    tego ze wcześniej poinformowano mnie ze mozna emailem.
    Mam złożyć reklamacje pisemnie i na odpowiedz reklamacji mam czekać
    kolejne 45 dni. Czy jest to zgodne z prawem??
    Fakt ze na odwrocie listu przewozowego jest zaznaczone ze Firma
    zastrzega sobie tak dlugi czas na odpowiedz w sprawie reklamacji ale ja
    miałem możliwość zapoznania sie z nim dopiero po podpisaniu listu
    przewozowego i otrzymaniu go do reki.
    Klient wyjechał za granice domaga sie ode mnie paczki.
    Towar który byl wyslany robiony jest na zamówienie wiec jak go odzyskam
    to i tak juz go nikomu nie sprzedam. Obecnie musze wykonac nowy towar i
    ponieść jeszcze koszty przesylki za granice.

    Jak wyrwac od tej Firmy pieniądze za przesyłke i za towar ktory nie
    został dostarczony w terminie.

    Co im moge zrobic prawnie i czy Firma moze udzielic reklamacje w tak
    dlugim czasie czyli 45 dni.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-06-30 14:02:24
    Temat: Re: Firma Kurierska Siodemka
    Od: "gasper" <n...@m...pl>

    Użytkownik "fffgghh" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zapoznania sie z nim dopiero po podpisaniu listu przewozowego i otrzymaniu go

    to znaczy, że podpisywałeś w ciemno? nie czytając?

  • 3. Data: 2008-06-30 20:28:14
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

> [...]
    > drugi dzien do godz 11 i za taką usluge zaplacilem 60 zł
    > Kurier nie wywiazal sie z umowy Paczka nie zostala dostarczona moj

    To niestety standard w tych firemkach. Nie taniej i pewnie było wysłać
    pocztą ?

  • 4. Data: 2008-06-30 21:23:57
    Od: "Loko" <l...@l...pl>

    > To niestety standard w tych firemkach. Nie taniej i pewnie było wysłać
    > pocztą ?

    :-)))))))))))

    Z naciskiem na taniej czy na pewnie? :-)

    --
    Loko

  • 5. Data: 2008-06-30 22:38:30
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 30 czerwiec 2008 23:23
    (autor Loko
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g4bj09$ft0$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > :-)))))))))))
    > Z naciskiem na taniej czy na pewnie? :-)

    I jedno i drugie. Poczta mnie nie zawiodła nigdy. Kurierzy prawie zawsze.
    Kurierzy są milusi wyłącznie dla dużych, naprawdę dużych firm. Małe firemki
    oraz klienci prywatni zawsze dostają po dupie.

    --
    Tristan

  • 6. Data: 2008-07-01 20:16:43
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

> [...]
    > Zatrudnię specjalistę od Kubuntu na latopie, który doprowadzi moje Lenovo
    > do działania pod Kubuntu 8.04. Może być zdalnie.

    Dokładnie. Listonosz przychodzi od 20 lat ten sam, wie że jestem w domu po
    16 więc nie przyjdzie o 12 jak kurier i nie będzie łaził po sąsiadach itd.
    Jak coś większego to odbiorę paczkę spokojnie w urzędzie w sobotę zamiast
    szukać siedziby firmy kurierskiej na jakichś terenach przemysłowych. Kurier
    nadaje się co najwyżej do wysłania paczki w obrębie miasta.

  • 7. Data: 2008-07-15 04:59:58
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>

    Dnia Tue, 1 Jul 2008 22:16:43 +0200, William napisał(a):

> [...]

    [...]
> [...]
    > szukać siedziby firmy kurierskiej na jakichś terenach przemysłowych. Kurier
    > nadaje się co najwyżej do wysłania paczki w obrębie miasta.

    Korzystam tylko i wyłącznie z Poczty Polskiej z usługi Pocztex, paczki
    listy, wysyłam z Warszawy do mniejszych i większych miasteczek i wsi.
    Zawsze uprzedzam odbiorcę, że własnie wysłałem i zgodnie z regulaminem
    kurier Pocztexu powinien dostarczyć przesyłkę jutro dogodz. 20:00

    W małych miasteczkach , z tego co zeznawali odbiorcy, dość często Pocztexy
    przynosił "stały" listonosz.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    Koleje Mazowieckie galeria http://foto.3mam.net