    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Fikcyjne długi , nowy rozdział - wrocławski:)
    Date: Wed, 29 Dec 2010 14:22:43 -0600

    On 12/29/2010 2:15 PM, Andrzej Lawa wrote:

    > Solidarnie - OK, ale ile stuleci te zaległości się zbierały, że
    > solidarnie od każdego zbierają _po_ 60 tysięcy. Swoją szosą 60 tysięcy
    > to, nawet jakby była całkowita suma, czynsz chyba za 10 lat...

    to inna sprawa, ze cos z kwotą pewnie jest nie tak, bo studencie przez
    30 lat zapewne tam nie mieszkali.

    Ale to dalej sprowadza się do bzdurnych procedur sądowych, które
    pozwalają przyklepac cokolwiek byleby jakiś adres był na formularzu.
    Czas zrobić coś z meldunkiem.
    Juz to kiedys przerabialismy. Jestem za centralną bazą adresową, gdzie
    kazdy sam wklepuje sobie adres pod który ma być prowadzona wysyłka
    korespondencji. Nie bedzie wowczas takich cyrków.