  • 101. Data: 2019-09-28 12:47:27
    Temat: Re: Andrzej Adam Filip
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 28.09.2019 o 12:33, piździak pisze:

    > Brawo ty.
    >
    > --
    > I hate hate

    zazdrościsz piździak:)))))))))))
    --
    I love love

  • 102. Data: 2019-09-28 13:02:47
    Temat: Re: Fałszywa zbiórka bezkarna (karnie) - Czy Ziobrotura ma rację? :-)
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 28.09.2019 o 09:28, J.F. pisze:

    > A bo to wiesz jak w ziobroturze bylo ?

    Żeby wiedzieć jak nie było wystarczy pomyśleć. Trefniś stwierdził, że
    nikt nie zgłosił, więc umorzyli. No to teraz zastanów się skąd wogóle
    śledztwo, skoro z publicznego nielzja a prywatnego nie było. I jeszcze
    manipulant wyzywa innych od przedszkolaków:P

    > Moze chcieli utrącic nieprawomyslna zbiorke,

    Sugerujesz, że ziobrokurator przekroczył uprawnienia, żeby dogryźć
    "nieprawomyślnym" (nie pisim) obywatelom. Grubo - zgłoś do zobrokuratury.

    > Tylko ze w 286 to pisze, ze w razie czynu na szkode osoby najblizszej
    > to sciganie jest na wniosek pokrzywdzonego ... a w pozostalych
    > przypadkach z urzedu ?

    To wracamy do punktu wyjścia - czemu umorzył.

    --
    Shrek

  • 103. Data: 2019-09-30 10:29:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

> [...]

    >Sugerujesz, że ziobrokurator przekroczył uprawnienia, żeby dogryźć
    >"nieprawomyślnym" (nie pisim) obywatelom. Grubo - zgłoś do

    Nie znam szczegolow, a poza tym ... jakos wiele osob sie czuje
    oszukanych, to moze nie przekroczyl.

    >To wracamy do punktu wyjścia - czemu umorzył.

    Bo sie nie dopatrzyl "znamion przestepstwa" ?
    Kto wie, jak to tam dokladnie bylo, i jak to prokurator
    zinterpretowal.

    J.

  • 104. Data: 2019-09-30 11:48:59
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .09.2019 o 10:29 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    > Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup
    pl...

    Robię sobie z gęby cholewę, trudno...
    Ale to w obronie własnej, a co najważniejsze - ku prawdzie i ku szerzeniu
    wiedzy o działaniu prokuratury w społeczeństwie!

    Pisałem przecież, jak komu mądremu. Wystarczyło czytać ze zrozumieniem:
    Zawiadomienie o przestępstwie uskutecznił ORGANIZATOR zbiórki (sorry za
    krzyk, ale Shrek słabo rozgarnięty):

    "Nie ma śladu po 150 tys. zł, jakie internauci zebrali na nowe seicento
    dla Sebastiana K. Mężczyzna uczestniczył w wypadku z udziałem kolumny
    Beaty Szydło. Do prokuratury trafiło już zawiadomienie w tej sprawie.
    Złożył je organizator zbiórki Rafał Biegun - ustaliła Wirtualna Polska."

    https://wiadomosci.wp.pl/zniknely-pieniadze-na-nowe-
    seicento-dla-sebastiana-k-jest-zawiadomienie-do-prok
    uratury-6368800719464065a

    Naprawdę Sreku uważasz, że prokuratura nie prowadzi (lub NIE MA PRAWA
    prowadzić) śledztw, póki nie było powiadomienia? Napisz wyraźnie - tak
    uważasz???

    To skąd biorą się akty oskarżenia z urzędu, które w ściśle określonych
    sytuacjach prokuratura ma OBOWIĄZEK wnieść przed sąd?
    Pisz wyraźnie - skąd???

    BTW - "przedszkolak" to był nieuprawniony eufemizm.
    Macie szansę zakończyć ten wątek zwłaszcza, że to pewnie nie koniec sprawy
    i lepiej poczekać na dalszy ciąg. Na 100% będą kolejne kroki w sprawie.
    A ja postaram się zamilknąć lub ograniczyć uczestnictwo do absolutnego
    minimum.

    --
    Trefniś

  • 105. Data: 2019-09-30 12:21:18
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 30.09.2019 o 11:48, Trefniś pisze:
> [...]
    >
    > https://wiadomosci.wp.pl/zniknely-pieniadze-na-nowe-
    seicento-dla-sebastiana-k-jest-zawiadomienie-do-prok

    polecę klasykiem z Sowy :

    ale jaja ale jaja ale jaja:))))))))))))))))

    --
    I love love

  • 106. Data: 2019-09-30 17:27:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.09.2019 o 10:29, J.F. pisze:

    > Nie znam szczegolow, a poza tym ... jakos wiele osob sie czuje
    > oszukanych, to moze nie przekroczyl.

    No ale sugestia była, że nikt nie zgłosił, dlatego prokurator nie mógł
    uznać że nastąpiło niekorzystne rozporządzenie. Skoro ściga się z
    powiadomienia a nie urząedu, a sugerujesz, ze prok bez powiadomienia
    zacząć śledztwo, żeby dogryźć "nieprawomuyślnej zbiórce" to pod co to by
    podpadało jak nie przekroczenie uprawnień?

    > Bo sie nie dopatrzyl "znamion przestepstwa" ?

    No ale było, ze nie mógł się dopatrzyć, bo nikt nie zgłosił.

    > Kto wie, jak to tam dokladnie bylo, i jak to prokurator zinterpretowal.

    Za to dokładnie wiadomo jak nie było. Nie było tok, że nie było
    zgłoszenia, co tu sugerowano i na co odpowiedzią był post, na który
    odpowiadasz.

    --
    Shrek

  • 107. Data: 2019-09-30 17:34:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.09.2019 o 11:48, Trefniś pisze:

    > Robię sobie z gęby cholewę, trudno...

    Było do przewidzenia;)

    > Ale to w obronie własnej, a co najważniejsze - ku prawdzie i ku
    > szerzeniu wiedzy o działaniu prokuratury w społeczeństwie!

    Partia ci nie zapomni:P

> [...]
    >
    > https://wiadomosci.wp.pl/zniknely-pieniadze-na-nowe-
    seicento-dla-sebastiana-k-jest-zawiadomienie-do-prok

    No i? Było zawiadomienie - było.

    > Naprawdę Sreku uważasz, że prokuratura nie prowadzi (lub NIE MA PRAWA
    > prowadzić) śledztw, póki nie było powiadomienia? Napisz wyraźnie - tak
    > uważasz???

    Zacytuję ciebie:

    "Prokuratura nie może milcząco założyć, że ktoś został oszukany. Chyba,
    że zostanie powiadomiona o przestępstwie, ale wtedy pewnie i tak
    skończyłoby się powództwem cywilnym. "

    > To skąd biorą się akty oskarżenia z urzędu, które w ściśle określonych
    > sytuacjach prokuratura ma OBOWIĄZEK wnieść przed sąd?
    > Pisz wyraźnie - skąd???

    Z prokuratury.

    > A ja postaram się zamilknąć lub ograniczyć uczestnictwo do absolutnego
    > minimum.

    I super.

    --
    Shrek

  • 108. Data: 2019-09-30 19:52:12
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .09.2019 o 17:34 Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Było do przewidzenia;)

    > Partia ci nie zapomni:P

    Tu cię boli, przebrzydła POcioto.

    > I super.

    Wal śmiało dalej ze swoimi genialnymi przemyśleniami.
    Może tu się wyprztykasz i w realu się uspokoisz :)

    --
    Trefniś

  • 109. Data: 2019-09-30 20:01:58
    Od: Trefniś <t...@m...com>

    W dniu .09.2019 o 17:27 Shrek <...@w...pl> pisze:

> [...]

    > Za to dokładnie wiadomo jak nie było. Nie było tok, że nie było
    > zgłoszenia, co tu sugerowano i na co odpowiedzią był post, na który

    P...lisz.
    Ab ovo jak krowie na rowie - powiadomienie prokuratury było ze strony
    ORGANIZATORA zrzuty.
    Nie będę ci tłumaczył, jak taki inteligentny manewr wpłynął na poczynania
    prokuratury, boś tłuk.
    Efekty widzi każdy, a niektórzy się aż zapienili.

    --
    Trefniś

  • 110. Data: 2019-10-02 05:09:47
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2019-09-27, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

    > Nie musi, ale jak korzysc jest za duza, to sie US moze zainteresowac,
    > czy to aby na pewno darowizna :-)

    > Skupmy sie moze na tytulowej sprawie - darowujesz jakiemus nieznanemu
    > mlodziencowi z drugiego konca Polski drobna kwote ... jaka masz z tego
    > korzysc ?

    A możesz jakoś wyjasnić dlaczego nie uważasz korzyści niematerialnych za
    korzyść? Osobista satysfakcja? Godność i inne dobra osobiste? A takie
    obejrzenie filmu? A jak Ci ktoś bez Twojej zgody pomaluje samochód na
    sraczkowato-żółty to właściwie jest to korzyść czy strata (no nie wiem
    czym jeździsz :)?

    --
    Marcin