  • Data: 2005-05-07 07:12:49
    Temat: Re: Falszywa legitymacja szkolna
    Od: mariposa doux <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa wrote:

    > W imię zasad....
    >
    > Jak rozumiem niektórym odpowiada mentalność popychadła, wycieraczki i
    > ogólnie spełniana rozkazów każdego, kto akurat ma ochotę rozkazywać, ale
    > stąd się biorą te wszystkie stada posłusznych poddanych każdego dyktatora.

    W imię zasad mam się pchac, gdzie mnie nie chcą? Jak już na wejściu sa
    niegrzeczni, to myślisz, że będą w środku? Dla mnie robienie afery z
    każdego drobiazgu, taka burza w szklance wody, jest zadziwiającą
    tendencją Polaków. "Co, ja nie wejde?! JA NIE WEJDE?! A zobaczysz ze
    wejde!!"

    No a jak już wejdziesz obwarowany wszystkimi tymi paragrafami, jak już
    doprowadzisz do zamknięci alokalu to co? Pójdziesz następny zamykać? I
    tak do czasu aż ktoś znajdzie na Ciebie odpowiedni paragrafi skończy się
    twoja hossa?

    Ja uważam, że prawo to jedno, a zdrowy rozsądek to drugie. Nie zawsze
    prawo jest zgodne ze zdrowym rozsądkiem. Wpuszczanie małolatów do
    dyskotek dla dorosłych może i jest w zgodzie z prawem, ale na zdrowy
    rozsądek wychodzi, że dzieciarni tam nie powinno być i już. Zamiast
    mnożyć zagrożenia rodzice czy opiekunowie powinni je minimalizować.
    Pomijam fakt, że młodzi są gniewni i np. potrafią do lokalu wnosić
    własny alkohol (bo co, bramka nie może ich rewidować) albo jakieś
    prochy.

    Ale tu faktycznie odbiegamy od tematu -co jest w zgodzie z prawem, a co
    jest pobożnym życzeniem...

    Osobiście się cieszę, że na bramkach dyskotek sprawdzany jest wiek
    wchodzących (tych, którzy wyglądają za młodo, bo mnie sie nikt o ID np.
    nie pyta...)

    --
    Polskie kino nieudane: Pregi ................... http://tiny.pl/h1n3
    O tym sie mowi: Maria full of grace ............ http://tiny.pl/h1nz