  • Data: 2008-08-02 09:02:56
    Temat: Re: Faktura VAT
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 2 Aug 2008, andreas wrote:

    > Użytkownik "Icek" <i...@d...pl> napisał
    [...]
    > Ja bym raczej obstawiał, że to wystawca faktury przegra.
    > Słowo "gotówka" na fakturze generuje w domyśle wpłynięcie do kasy wystawcy.

    Nie, różnica jest taka sama, jak między zapisem "zapłata przelewem"
    (bądź "sposób płatności: przelewem") lub "zapłaCONO przelewem" (to
    ostatnie np. przy f-rze na przedpłatę).
    To że wystawca OCZEKUJE zapłaty gotówką nie znaczy, że POTWIERDZA
    iż ją otrzymał.

    > Ja na swoich fakturach mam ustawiony automatycznie sposób płatności przelew
    > i wtedy w razie wątpliwości to klient musi udowadniać, że przelał, albo
    > zapłacił gotówką.

    A jak na fakturze jest "zapłata gotówką", to klient musi udowadniać
    że zapłacił gotówką albo przelał :D

    pzdr, Gotfryd