    From: "PaSkol" <p...@p...op.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: FAQ grupy pl.soc.prawo
    Date: Thu, 4 Aug 2005 07:54:56 +0200
    Sender: p...@o...pl@81.210.17.226

    Marcin Debowski napisał(a):

    > Jeli w FAQ brakuje odpowiedzi na jakieś pytanie związane z grupą czy
    > też jej tematyką, najlepiej napisz ją i przyślij mi lub na grupę.

    Co prawda poniższe nie ma ścisłego związku z powyższym ;), niemniej pozwalam
    sobie przesłać moje spostrzeżenia.

    > Rozumiemy, że często problem wynikł nagle, i odpowiedż jest potrzebna jak
    odpowiedź

    > Pamiętaj jednak, że w ważnych sprawach lepiej zglosić sie do praktykujacego
    zgłosić, się, praktykującego

    > zaś od odpowiedzialnosci cywilnej moze Ci ulatwić dochodzenie roszczeń
    odpowiedzialności, może, ułatwić

    > prawnej o danych faktach - kieruje się on rownież dostępnymi
    również

    > dokumentami dotyczącymi danej sprawy. Może sie zdarzyć, że prosząc
    się

    > Jeli w FAQ brakuje odpowiedzi na jakieś pytanie związane z grupą czy
    Jeśli

    > Zasady są wysylane dwa razy w miesiącu (1-go i 15-go) na grupe
    wysyłane, grupę

    > Czynie starania o udostepnienie zasad na grupie pl.answers.
    udostępnienie

    > Pamiętaj, schludnie napisany artykuł znajdzie więcej czytelników.
    > Szybciej będzie można zrozumieć, co chciałeś przezeń przekazać, oraz
    > łatwiej ustosunkować się do tez w nim zawartych.

    Wydaje mi się, że przed "oraz" nie stawia się przecinka, ale ostatnio coraz
    częściej się z tym spotykam i nie mam już pewności (może zmieniły się
    zasady?).

    > Cytuj jedynie te fragmenty tekstu poprzednika, do których odnosisz się
    > w swoim artykule. Odpowiadaj zawsze *pod* fragmentem, na który
    > odpisujesz. Napisanie odpowiedzi o treści "czy możesz to uzasadnić?"
    > bez wskazania kto i co, jedynie zmusza do poszukiwania poprzedniego
    > posta. Nie dziw się, jeżeli w takim wypadku nie otrzymasz odpowiedzi.

    Czy nie lepiej zastąpić "posta" - stosowany i tak - "artykułem"?

    > Więcej informacji na te tematy możesz znaleć w Mini Netykiecie list
    znaleźć

    > Używaj właciwych nazw firm i produktów. Nic nie zyskasz starając się
    właściwych

    > prawa karnego i pozostałych gałęzi. Jak można się domylić, to nie
    domyślić

    > Jeżeli dowiedziałe się o popełnieniu przestępstwa - zawiadom
    dowiedziałeś

    > dokładnego rozpoznania sprawy. Zawsze powienieneś jednak pamiętać:
    powinieneś

    > propagowaniu wiedzy o zwiazkach prawa z Internetem.
    związkach

    > http://www.trybunal.gov.pl - Trybunal Konstytucyjny RP
    Trybunał

    > http://www.wspolnota.org.pl/ - Polski Samorzad Terytorialny
    Samorząd

    > WPiA Uniwerystet Jagiellonski
    > http://www.law.uj.edu.pl/
    Uniwersytet Jagielloński

    > Ta grupa istnieje, aby mógł otrzymać odpowiedź na dręczące Cię
    abyś

    > Nie ciesz sie pierwszą otrzymaną odpowiedzią. Poczekaj, czy nie
    się

    > d) Odpowiedzialnoć odpowiadających
    Odpowiedzialność

    > Nie ponosimy _żadnej_ odpowiedzialnoci za merytoryczne odpowiedzi na
    odpowiedzialności

    > Jeśli nie podoba Ci się czyn popełniony przez pytającego, idż na
    idź

    > Wypowiedż "aleś ty głupi, że dałeś się tak zrobić" wskazuje, że jesteś
    Wypowiedź

    --
    PaSkol
    ---=== Każdy usenetowy chwat z Netykietą za pan brat ===---