    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Emerytury mundurowe
    Date: Mon, 28 Dec 2009 09:27:47 +0100

    Flo pisze:

    > A kto powiedział, że cały etat = 8h?
    > Można pracować na całym etacie 4, 5 czy też 8h. To tylko kwestia
    > warunków pracy.

    Nie - nazywa się to wtedy pół etatu, bądź 5/8 etatu.

    > W policji nie ma tak lekko.
    > 40h tygodniowo w 3 miesięcznym okresie rozliczeniowym bez prawa do
    > dodatkowego wynagrodzenia z tytułu nadgodzin, pracy w warunkach
    > szkodliwych, pracy w dni ustawowo wolne od pracy .... jak długo mam
    > jeszcze wymieniać?

    Patrz, pracownicy niektórych banków pracując na infoliniach,
    zastrzeżeniach itp mają podobnie.... Tyle, że w związku z tym żadnych
    przywilejów nie mają...

    > To wystąp o przymusowe równouprawnienie.
    > Skoro nie mogą to albo złe stanowiska mają, albo kiepskie wykształcenie,
    > albo najnormalniej w świecie nie chcą nic więcej robić.

    Nie - szanują swój czas, albo mają wręcz zapisy w umowie brak możliwości
    wykonywania różnych prac.

    > To dlaczego nie chcieli wstąpić do straży pożarnej, straży granicznej,
    > policji czy wojska?

    A czy wszyscy musza pracować w tym samym zawodzie? Może ktoś lubi być
    mechanikiem, inny lubi pracować przy elektronice, jeszcze ktoś inny ma
    inne zajęcia, które chciałby wykonywać.

    > Przecież tak dobrze by mieli.
    > Nic by przecież nie robili tylko 1-go kasę na koncie sprawdzali, a po 15
    > latach emeryturka w wysokości 800zł. Na waciki chyba ta emerytura, gdyż
    > w wieku 35-40 lat zazwyczaj ma się uczące dziecko, którego edukacja
    > wbrew sloganom nie jest darmowa.

    Patrz, a wiele osób musi utrzymać się z najniższej krajowej. Siebie i
    dzieci.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl