    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Edukacyjny office na firmowym komputerze
    Date: Tue, 22 Nov 2005 07:44:56 +0000 (UTC)

    Dnia Mon, 21 Nov 2005 15:18:32 +0100, Marcin Wasilewski napisał(a):

    > Chciałbym Cię powiadomić, że w OO, jak i zresztą w Wordzie, bez problemu
    > można wszystkie automatyczne "umilacze życia" powyłączać.

    Jakoś mi się nie udało np. zwalczyć tego, że oocalc ma własne zdanie co do
    tego czy w komórce napis ma być małymi czy wielkimi literami...

    Dopiero od wersji 1.1.4 dało się w OO wyłączyć debilne krzyki o tym że
    zapisuję w formacie worda a nie w XML - dobrze że w końcu pojawiło się
    "nie zadawaj więcej tego pytania".

    > Bez tej czynności to i Worda i OO nie da się używać.

    Jakoś Word wymaga znacznie mniej wysiłku by go doprowadzić do używalności...

    > Głupie poprawianie pocz. wyrazu na z dużej litery (po kropce), potrafi
    > doprowadzić do piany na ustach.

    Jedno kliknięcie i po problemie. A oduczyć oowritera od kretyńskiego
    rozpoznawania formatu numerów to wyższa szkoła jazdy i nie zawsze działa...

    > Tak więc to nie program jest zły, tylko wiedza użytkownika nikła.

    Są też rzeczy których OO nawet w wersji 2.0 nie potrafi - z reguły wszelkie
    zabawy okołoaccessowe... Owszem, w domu rzadko się zdarza by było to
    potrzebne - piszę tylko by zasygnalizować, że czasami OO po prostu nie
    wystarczy :)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944