  • Data: 2005-12-20 09:49:12
    Temat: Re: E-mail jako anonim w MPK
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <do7h2l$b61$1@atlantis.news.tpi.pl>, Robert Tomasik wrote:

    > przestanie wysyłać głupoty. A jeśli faktycznie naruszenia mają
    > miejsce, to z reguły wcześniej czy później ktoś "normalny" napisze.

    Obawiam się, że masz zbyt dużą wiarę w ludzi, w ich aktywność,
    zainteresowanie, odwagę.
    Poza tym każdy przypadek jest inny. Ja też raz napisałam anonimową
    skargę na kierowcę autobusu. Kierowca palił papierosy i włączył głośno
    radio. Został poproszony przeze mnie (grzecznie) o przyciszenie, nawet
    nie wyłączenie radia. W odpowiedzi usłyszałam, że on tu jest kierowcą,
    a jak mi się nie podoba, to mogę wysiąść. Następiła eskalacja
    konfliktu i wytoczyłam silniejszą broń - swojego męża:) Przyszedł i
    poprosił powtórnie, wciąż spokojnie, acz stanowczo. Radio udało się
    ściszyć, ale gdy wysiadaliśmy z autobusu usłyszeliśmy za sobą jeszcze
    wiązankę i pogróżki kierowcy. W takiej sytuacji nie miałam zamiaru
    podawać swojego adresu, bo nie miałam żadnej pewności, że nie trafi do
    najwyraźniej psychicznie niezrównoważonego kierowcy. Odpowiedzi
    oczywiście nie dostałam, bo nie było jej gdzie odesłać, ale już nigdy
    nie spotkaliśmy w autobusie tego kierowcy, a jeździliśmy tą samą linią
    często i przed napisaniem skargi widzieliśmy tego kierowcę już kilka
    razy.

    Renata