    From: <7...@7...073122.invalid> (Tom N)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: E-Deklaracje - VAT - błędy
    Date: Sat, 26 Jan 2013 07:31:22 +0100

    Budzik w
    <news:XnsA15449D13558budzik61pocztaonetpl@127.0.0.1>
    :

    > Użytkownik Tom N <9...@4...205930.invalid> ...

    > nie, używałem jej w ciągu ostatnich kilku miesięcy - przy comiesięcznej
    > wysyłce VAT-7

    Jesteś pewien, że do podpisywania deklaracji wysyłanych do 31.12.2012
    używałeś niezerowej kwoty z deklaracji rocznej za 2011?

    > W PIT również wpisałem NIP.
    > Ale powtarzam - to była bodaj 4 wysyłka na takich samych zasadach, takie
    > same dane identyfikacyjne, taka sama liczba weryfikująca i po raz pierwszy
    > pojawił się problemy.

    A łyżka na to niemożliwe -- bo wg rozporządzenia ma być podpisane kwotą
    przychodu wykazaną w zeznaniu lub rocznym obliczeniu podatku za rok
    podatkowy o dwa lata wcześniejszym niż rok, w którym składane są deklaracje
    *W 2012 kwotą za 2010, w 2013 kwotą za 2011*
    A, że zeznania składałes odpowiednio w 2011 i 2012 jest bez znaczenia -
    istotne jest *za rok podatkowy*

    > Dlatego wydaje mi się to dziwne.

    Mnie nie -- dotychczasowe 4 wysyłki nie podpisywałeś kwotą z deklaracji 2011
    tylko z 2010

    --
    'Tom N'