    From: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dzień Nauczyciela - dzień wolny od pracy
    Date: Wed, 13 Oct 2010 09:36:24 +0200

    "prg" <b...@b...pl> writes:

    > Dodatkowo jako ciekawostka - dyrektor ma prawo zrobic takich dni chyba
    > 5 w roku i u nas np. piatek tez jest dniem wolnym od zajec
    > dydaktycznych - nauczyciele twierdza, ze nie musza przychodzic w
    > ogole.

    Ja mam w roku, no niech policzę, 365 dni, minus powiedzmy 104 dni
    weekendowe, minus bodajze 13 świąt minus 26 dni urlopu = 222 dni po 8
    godzin pracy = 1776 godzin.

    Ile jest dni zajęć w roku szkolnym? Pewnie nie więcej niż 140, 28
    pięciodniowych tygodni. 18 godzin tygodniowo (dobrze m ówię?) daje500
    godzin rocznie.

    Grubo mniej niż jedna trzecia normalnego etatu...

    Co więcej, dni wolnych od nauki systematycznie przybywa.

    A, wiem, Nie Ta Grupa.

    MJ