  • Data: 2005-12-20 17:41:36
    Temat: Re: Dziecko a nazwisko??
    Od: "INDYGO29" <I...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:43a82c6d$1@news.home.net.pl...

    > W takim przypadku kwestia nazwiska potomka powinna być kwestią czysto
    > akademicką.

    Wybacz ale niestety nie jest, nie chciał bym wyjasniac całości zawiłych z
    tym opowiadań bo to trylogia by powstała.
    Ale chodzi mi oto : Czy jesli dziecko urodzi się przed rozwodem ( jeśli
    przed: to naturalne ze bedzie miało moje nazwisko) to czy po rozwodzie żona
    wracając do panieńskiego nazwiska może również zmienić nazwisko dziecka??
    Czy mimo tego dziecko zachowa moje nazwisko a jesli zona zechce je zmienić
    na swoje panieńskie to czy moge wnieść sprzeciw?? Nigdzie nie moge się
    doczytać o tym ani w ustawach ani w przepisach:((
    Dziekuję.