  • Data: 2002-05-15 19:33:33
    Temat: Re: Dzialka chodnikowa i problem
    Od: "Tomasz Bednarz" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > mówi on że w takim przypadku nieruchomości z dniem 1 stycznia 199 r staje
    > się własnością Skarbu Państwa lub właściwej jednostki Samorządu
    > Terytorialnego . Trzeba złożyć wniosek do organu o "wyw łaszczenie"
    > nieruchomości i problem zapłaty za zajęcie drogi znika

    Skladelem taki wniosek dwukrotnie
    2 lata temu i pol roku temu i Urzad Miasta mnie olewa
    Droga to glowna arteria Rudy Slaskiej - ulica 1 Maja (za jakis czas przetnie
    ja A4)
    Problem moj nie dotyczy jednak wywalaszczenia tylko jakichs
    idiotycznych projektow ktore mam zlozyc !

    Co mam zrobic olac ich ?
    Przeciez w pasie drogowym mam tylko chodnik, ktory
    ma nawierzchnie pozioma, pochylic w strone drogi i to wszystko !

    TB