  • Data: 2003-10-22 18:54:04
    Temat: Re: Dzialalnosc malzenska - co to jest ?
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:bn6j5a$lom$1@atlantis.news.tpi.pl

    > Na pewno coś znajdziesz szukając
    > trochę inaczej:
    > "działalność na imię obojga małżonków"

    To nie mnie było potrzebne. Ja chciałem tylko sprawdzić
    cóż to takiego ta "działalność małżeńska"
    Google wysypały takie tematy:
    "Spółka małżeńska"
    "Małżeńska wspólność majątkowa"
    "sytuacja małżeńska"
    "współwłasność małżeńska"
    "małżeńska umowa majątkowa"
    itp.

    "Działalności małżeńskiej" nie ma i coraz bardziej się skłaniam
    iż ta wydumana działalność służy do tego co sugerował
    Leszek. :)

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Kupię kradziony radioodtwarzacz - tel. grzecznościowy 997."