  • Data: 2010-08-13 08:48:34
    Temat: Re: Działalność gospodarcza, a lokal
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Bancer pisze:

    > "Gdzieś" - fajnie powiedziane. Pokaż gdzie to JEST dopracowane.

    Na pewno w większości firm jest to do dogadania. Na Polkomtelu świat
    się nie kończy.

    iba;czy;adres;zamieszkania;na;fakturze,139,0,258699.
    html

    > Nie na temat. To nie ja mam problem z wystawieniem faktury,

    Oczywiście, że na temat, przecież dyskusja była, że adresu
    zamieszkania się nie ujawnia.

    > tylko firmy od których kupuję usługi. Jaka firma Ci wystawi
    > fakturę na dwa adresy sprzedawcy?

    A po co ma wystawiać na dwa?

    > No to idź, zmieniaj świat. Bo banki wpisują adres głównego miejsca, duże
    > przedsiębiorstwa też. I nie. Nie wpiszą innego. Bo.

    A coś to zmienia w kwestii "jak powinno być"?

    --
    Liwiusz