    From: jedrus <j...@w...btx.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "Dziad swoje z baba swoje"
    Date: Wed, 13 Apr 2011 16:05:49 +0200

    W dniu 2011-01-04 23:17, Robert Tomasik pisze:

    > Nadzór nad stowarzyszeniem ma Prezydent Miasta. Powiadomić go o
    > problemie - nic innego zrobić nie można moim zdaniem.

    Jestem nawet po rozmowie ale nic się nie zmieniło. W międzyczasie były
    skarbnik który znał kwoty "wałków" robionych przez prezesa zmarł.
    Otrzymalem z UdsKiOR czarno na bialym, że na wniosku awansowym dla
    obywatela Ukrainy widnieje podpis prezesa. Wniosek wystawiło środowisko.
    Widzac przekroczenie przez faceta uprawnien, sfalszowanie wniosku (jako
    adres zamieszkania Ukrainca prezio wpisal wlasny) i peselu (ciekawe kto
    kryje sie pod peselem) zlozylem do prokuratury
    -------------------------------
    "Z A W I A D O M I E N I E O popełnieniu przestępstwa z wnioskiem o
    wszczęcie postępowania karnego.
    Niniejszym składam zawiadomienie o popełnienie przestępstwa z art. 271
    §1 z wnioskiem o wszczęcie postępowania karnego przeciwko xxxxxxxxxxxx.
    -------------------------------
    W zwiazku z powyzszym bylem przesluchany przez policjanta. ..?!?!?
    Gdy otrzymalem od Przew. Komk. Rewiz. (nadrzedna nad tym srodowiskiem)
    wykaz srodowiska w ktorym Ukrainiec nie wystepuje tez "doslalem" do
    prokuratury pod ten sam nr. sprawy.

    Dzisiaj otrzymalem odpowiedzi ad. zawiadomienia i wykazu:
    ------
    xxxxxxxxxxxxxxxx postanowił
    odmówić wszczęcia dochodzenia - to jest podkreslone
    - w sprawie: poświadczenia nieprawdy przez funkcjonariusza publicznego
    poprzez sporządzenie wniosku o mianowanie na pierwszy stopień oficerski
    xxxxxxx przez Prezesa xxxxxxxxxx Środowiska Żołnierzy xxxxxxx Armii
    Krajowej - xxxxxxxxxxxxxxxxx w dn. xxxx w Lxxxxxxxxx - tj. o czyn z art.
    271 § 1 kk - na podstawie art. 17 § 1 pkt 2 -kpk tj. braku znamion czynu
    zabronionego
    --------
    I odpowiedz na wykaz:

    -----------------
    Uprzejmie informuję, iż sprawa z Pana zawiadomienia o popełnieniu
    przestępstwa z art 271 §1 kJt, została zakończona odmową wszczęcia
    dochodzenia.
    Wskazać należy, iż przestępstwo z danego artykułu popełnić może
    wyłącznie funkcjonariusz publiczny Definicja ustawowa kodeksu karnego
    115 § 13 k.k. określa zaś osoby do których stosuje się definicję
    funkcjonariusza. Za funkcjonariuszy publicznych nie może być zatem
    uznany żaden z członków wskazywanej przez Pana organizacji.
    Przesłany przez Pana wykaz członków nie ma znaczenia dla rozstrzygnięcia
    sprawy.
    ----------------

    Czy ktos wie co robic dalej?
    Mam wrazenie, ze osoba nie bedaca funkcjonariuszem moze falszowac
    dokumenty, bo prok. to oleje "z braku znamion czynu zabronionego"
    ale przeciez prezes jast osoba publiczna.

    Czy moze wynika z tego inna sprawa..? (moj domysl)
    Prezydent RP awansuje obywatela ukrainy na wniosek jakiegos
    hochsztaplera, a gdy to wydalo sie (moze byc skandal) prokuratura chce
    sprawe "ukreciec" juz na starcie?

    Ktos cos podpowie

    --
    jedrus