  • Data: 2005-04-04 22:24:16
    Temat: Re: Dyrektor skonfiskował komórkę
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik napisał(a):

    > To również. Ale to jeśli chodzi o Internet. Obowiązek opublikowania też
    > jest gdzieś zawarty, ale nie chce mi się teraz szukać.

    w tej samej ustawie

    Art. 10.

    1. Informacja publiczna, która nie została udostępniona w Biuletynie
    Informacji Publicznej, jest udostępniana na wniosek.

    2. Informacja publiczna, która może być niezwłocznie udostępniona, jest
    udostępniana w formie ustnej lub pisemnej bez pisemnego wniosku.

    Art. 11. Informacja publiczna może być udostępniana:

    1) w drodze wyłożenia lub wywieszenia w miejscach ogólnie dostępnych,

    2) przez zainstalowane w miejscach, o których mowa w pkt 1, urządzenia
    umożliwiające zapoznanie się z tą informacją.

    Art. 12.

    1. Informacje publiczne udostępniane w sposób, o którym mowa w art. 10 i
    11, są oznaczane danymi określającymi podmiot udostępniający informację,
    danymi określającymi tożsamość osoby, która wytworzyła informację lub
    odpowiada za treść informacji, danymi określającymi tożsamość osoby,
    która udostępniła informację, oraz datą udostępnienia.

    2. Podmiot udostępniający informację publiczną jest obowiązany zapewnić
    możliwość:

    1) kopiowania informacji publicznej albo jej wydruk lub

    2) przesłania informacji publicznej albo przeniesienia jej na
    odpowiedni, powszechnie stosowany nośnik informacji.

    M.