  • Data: 2011-04-08 10:17:26
    Temat: Re: Dwóch Sprzedających mieszkanie
    Od: Kamil <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 8 Apr 2011 12:11:41 +0200, szerszen napisał(a):

    > i wtedy będzie np. 20% droższe

    W dupie mam te 20%.
    Pomyśl że dzięki temu masz pozostałe 80%, i nie musisz wydzwaniać do
    Jaworowiczowej :)
    Oraz spłacać kredytu, w zamian mając tylko "papier z developerem" którego
    już nie ma :)))

    > pewnie, ale trzeba wtedy np. drożej zapłacić, albo kupić w gorszym
    > standardzie/lokalizacji itd

    Ja pi...lę - to jest mentalność.....
    Wiesz co się dzieje jak oferta jest "atrakcyjna dla klienta"?
    To czysty wałek/przekręt.

    Ale....argentyna nadal istnieje w formie ... developerki :)))
    I dobrze - skoro są dający się je...ć po kabzach frajerzy - to niech
    cfaniaczki budują swój kapitał :)
    A tacy "właściciele mający glejt z developerem" niech płacą raty kredytowe
    przez 25-30 lat :)))))