  • Data: 2011-04-08 10:13:52
    Temat: Re: Dwóch Sprzedających mieszkanie
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-04-08 11:41, Michał Gancarski pisze:

    > A coś na temat?

    To było bardzo na temat, fakt że dość brutalnie, ale taka prawda. Jeśli
    nie masz w umowie zapisanego dokładnie kto za co odpowiada, w jakich
    proporcjach itd. to nie masz nic. Poczytaj sobie kilka wątków niżej o
    spółce komandytowej gdzie ktoś miał wkład własny 1 grosz. Polskie prawo
    "przewiduje" wiele "ciekawych możliwości".

    Powtórzę dobrą radę przedpiśćcy - kup coś co już wybudowano i
    dopuszczono do zamieszkania i przede wszystkim co ma już własną KW.
    Czasy dziur w ziemi się skończyły.

    --
    MZ