  • Data: 2018-01-18 03:04:52
    Temat: Re: Dwie sprawy
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W dniu 17-01-18 o 23:09, Animka pisze:

    > Wyrazy szacunku dla Ciebie za hart ducha, no ale nie za bardzo rozumiem,
    > w czym tu MOPS zawinił.

    Musiałabym im płacić 9 zł za godzinę wiadomo: niby opieki po operacji,

    Było wziąć te 9 zł i siostrze zapłacić.

    Ona jest bogata i nie wzięłaby ode mnie. Robiła mi zakupy, wymieniła mi
    opatrunek z tyłu nogi, pojechała za mna na zdjęcie szwów do szpitala i
    ze 2 razy pojechała ze mną na kontrolę. Musiałam sama robić sobie
    zastrzyki w brzuch (przeciwzakażeniowe, czy jakoś tak)- 30 sztuk,
    Pielęgniarka mi powiedziała jak robić, bo jej się nie chciało
    przychodzić chociaż zlecenie miała. Zresztą mnie to było na rękę,

    Kwestii płacenia przez "niewidomą" 3 zł MOPS-owi, to już w ogóle nie
    rozumiem.
    Ja też. Widzisz jakie są różnice? Ona jest chytra to łapówki na pewno im
    nie dała.

    --
    animka