  • 21. Data: 2021-12-09 07:59:56
    Temat: Re: Dwie Ukrainy?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 9 grudnia 2021 o 02:19:37 UTC+1 RadoslawF napisał(a):

    > Z kraju w którym żałujesz że zabory się skończyły.

    Na Ukrainie skończyły się w 91 - życzysz im powrotu?

  • 22. Data: 2021-12-09 12:51:49
    Temat: Re: Dwie Ukrainy? [Prawo do samostanowienia ala Kosowo dla Katalonii]
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 08.12.2021 o 18:59, A. Filip pisze:

    > To oni nie mają prawa do samostanowienia jak kosowsczycy?

    Samostanowienie przy pomocy rosyjskiego wojska...
    Ciekawa koncepcja.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 23. Data: 2021-12-09 14:51:13
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> pisze:

    > Samostanowienie przy pomocy rosyjskiego wojska...
    > Ciekawa koncepcja.

    Samostanowienie przy pomocy bombardowań NATO to bardzo nieciekawa
    koncepcja? Czy może Katalonia uzyska prawo do samostanowienia dopiero
    po dłuższej i krwawej walce zbrojnej jakiegoś "Frontu Wyzwolenia Katalonii"?

    Niby na podstawie *otwartego* wmieszania się wojsk obcych państwa można
    dość łatwo uwalić legalizm referendum na Krymie ale jak będzie na tej
    podstawie chciał uwalać Ludowe Republiki Dwie na Ukrainie Wschodniej
    to to że niby masz rację nie uchroni cię od wielkiej śmierdzącej kupy
    niewygodnych porównań/wywlekanych precedensów i podstawnego mącenia
    "przeciwnej strony (prawnej)".

    Niby USA jako po agresji na Irak nie wykryły broni ABC która miała być
    powodem agresji to przywróciły stan/władze sprzed swojej agresji?
    Czy może zainstalowały swoje władze które ukatrupiły szefa
    poprzednich władz natychmiast po wydaniu im go przez USA?
    [ Moje oceny moralna i prawna są "znacząco różne" ]
    "W papierach porządek musi być"

    --
    A. Filip

  • 24. Data: 2021-12-09 14:58:51
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    > Na Ukrainie skończyły się w 91 - życzysz im powrotu?

    Bo co, czarną wołgą mnie postraszysz?

    Pozdrawiam

  • 25. Data: 2021-12-09 15:05:31
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    czwartek, 9 grudnia 2021 o 15:00:03 UTC+1 RadoslawF napisał(a):

    > Bo co, czarną wołgą mnie postraszysz?

    Nie, bać się nie musisz, rozkazy wykonujesz prawilnie.
    Tzn. na tyle, na ile pożyteczny idiota jest w stanie - bo spójności wypowiedziach nie
    ma żadnej.

  • 26. Data: 2021-12-09 15:05:53
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Narodów do samostanowienia.
    > Spytać Katalończyków, Kurdów, Tybetańczyków i tych na Krymie.

    Ichni rząd raczej pro-zachodkowy. Trafiłem na ciekawostkę nt.
    ukraińskiej prywatyzacji. U nich mówią: "my już dawno temu przeprowadziliśmy
    u siebie prywatyzację". Widać odrobili po części lekcję z PL,
    swojaki przejęły co mogły i uwłaszczyły się.

    Tak czy siak ogólnie ukraińcy rządzą się gorzej od Łukaszki "dyktatora".

  • 27. Data: 2021-12-09 15:18:46
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Astralny Rębajło <a...@g...com> pisze:

> [...]
    > swojaki przejęły co mogły i uwłaszczyły się.
    >
    > Tak czy siak ogólnie ukraińcy rządzą się gorzej od Łukaszki "dyktatora".

    To że nie mają dożywotniego "prezydenta" nie ma żadnej wartości ani nie
    robi żadnej różnicy w praktyce prawnej?

    A czy mają lepiej czy gorzej to ja się nie rwę *za nich* mówić.
    Ja jestem fanatycznym wyznawcą światopoglądu "za dobre żeby było prawdziwe".

    --
    A. Filip

  • 28. Data: 2021-12-09 15:58:11
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com>

    środa, 8 grudnia 2021 o 13:24:19 UTC+1 ąćęłńóśźż napisał(a):
    > Narodów do samostanowienia.
    > Spytać Katalończyków, Kurdów, Tybetańczyków i tych na Krymie.

    Z tym też może być problem.
    https://demotywatory.pl/uploads/201710/1506906315_xa
    myjq_600.jpg
    ew.
    https://faktopedia.pl/uimages/services/faktopedia/i1
    8n/pl_PL/201411/1416947655_by_rales_500.jpg

  • 29. Data: 2021-12-10 21:19:44
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    > Nie, bać się nie musisz, rozkazy wykonujesz prawilnie.
    > Tzn. na tyle, na ile pożyteczny idiota jest w stanie - bo spójności wypowiedziach
    nie ma żadnej.

    Staraj się tak dalej. Może nawet kiedyś awansujesz.

    Pozdrawiam

  • 30. Data: 2021-12-10 23:47:19
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    piątek, 10 grudnia 2021 o 21:21:30 UTC+1 RadoslawF napisał(a):

    > Staraj się tak dalej. Może nawet kiedyś awansujesz.

    Długo trwało tworzenie tej parafrazy prostego "NO YOU!" ;P