  • 11. Data: 2021-12-08 13:53:45
    Temat: Re: Dwie Ukrainy? [Kiedy będzie w Sejmie Polska Partia Maoistyczna? ;-)]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    RadoslawF <r...@g...com> pisze:
> [...]
    bardziej wojsko i inne służby, bo mają już dość
    granicach mniej więcej Polski z 1939 roku.

    > Lepszy jest ten w którym żyje się dostatniej, jest wyższa pensja
    > minimalna i emerytura. A teraz odrób lekcję i sprawdź gdzie ile
    > płacą.

    Jak rozumiem zachęcasz Polaków do głosowania na Polską Partię
    Maoistyczną dla zapewnienia najszybszego rozwoju Polski ? :-)
    A dla zapewnienia wysokich dochodów należy zaprowadzić
    Królestwo Wahabitów?

    <cynizm> Ile zarabialiby Polacy i ile by mieli "wolności demokracji" gdyby
    Polska nie robiła za lep na Ukraińców, Białorusinów i Rosjan? Jak się tak
    spojrzy to nawet Łukaszka jaki jest służy interesom Polaków. </cynizm>

    "Za króla Sasa jedz, pij i popuszczaj pasa."

    --
    A. Filip

  • 12. Data: 2021-12-08 14:14:17
    Temat: Re: Dwie Ukrainy?
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 8 Dec 2021 13:27:36 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Lepszy jest ten w którym żyje się dostatniej, jest wyższa pensja
    > minimalna i emerytura.

    Też żałuję, że zabory się skończyły i nie mam austriackiej pensji.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 13. Data: 2021-12-08 14:44:39
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-12-08 o 14:14, Olin pisze:

    > Też żałuję, że zabory się skończyły i nie mam austriackiej pensji.

    Zagłosuj nogami i wyjedź.

    Pozdrawiam

  • 14. Data: 2021-12-08 14:46:04
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    bardziej wojsko i inne służby, bo mają już dość
    granicach mniej więcej Polski z 1939 roku.

    > Jak chcesz dobrze odrobić, to dopisz jeszcze, kto i w jaki sposób liczy.
    > Tylko uważaj, może przyjechać Czarna Wołga.

    Wszyscy tak liczą.
    A na kogo się powoła to już zostawiam odrabiającemu lekcję.

    pozdrawiam

  • 15. Data: 2021-12-08 14:48:31
    Temat: Re: Dwie Ukrainy? Kiedy przestaniesz zaśmiecać tytuły postów?
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-12-08 o 13:53, A. Filip pisze:

> [...]
    > Maoistyczną dla zapewnienia najszybszego rozwoju Polski ? :-)
    > A dla zapewnienia wysokich dochodów należy zaprowadzić

    Ty zachęcasz i to po chamsku bo w tytule a nie w treści.

    :(

    Pozdrawiam

  • 16. Data: 2021-12-08 15:02:58
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 8 Dec 2021 14:44:39 +0100, RadoslawF napisał(a):

    > Zagłosuj nogami i wyjedź.

    Z kraju, któremu wszyscy wszystkiego zazdroszczą?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 17. Data: 2021-12-08 17:12:26
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 08.12.2021 o 13:24, ąćęłńóśźż pisze:
    > Narodów do samostanowienia.
    > Spytać Katalończyków,

    To oni też czekają z kwiatami na wojsko rosyjskie?

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 18. Data: 2021-12-08 18:59:21
    Temat: Re: Dwie Ukrainy? [Prawo do samostanowienia ala Kosowo dla Katalonii]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> pisze:

    > To oni też czekają z kwiatami na wojsko rosyjskie?

    To oni nie mają prawa do samostanowienia jak kosowsczycy?

    --
    A. Filip

  • 19. Data: 2021-12-09 00:10:13
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-12-08, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

    > A o jaką kwestię *prawną* się pytasz?

    Można się pozastanawiać nad konsekwencjami prawnymi najnowszych
    amerykańskich pogróżek, czyli izolacji systemu bankowego Rosji.

    --
    Marcin

  • 20. Data: 2021-12-09 02:18:15
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2021-12-08 o 15:02, Olin pisze:

    > Z kraju, któremu wszyscy wszystkiego zazdroszczą?

    Z kraju w którym żałujesz że zabory się skończyły.