  • From: "jelen" <j...@j...prv.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dwa dowody osobiste?To mozliwe!
    Date: Sat, 6 Jul 2002 23:38:20 +0200

    > Sluchaj, co ja sie naszukalem ksiazeczki wojskowej?
    > :) Po prostu kiedys przy porzadkach musialem ja wyrzucic.
    > Mnie przynajmniej wkurzaja te wszystkie dowody i dokumenty,
    > przydalaby sie jedna plastikowa karta na wszystko, bylaby
    > karta ID i moznaby na niej wpisac np. urprawnienie prawa
    > jazdy, zezwolenie na bron itd. Tylko ze pewnie byliby
    > tacy, co za odpowiednia kase wyrabialiby lewe prawka
    > elektroniczne na takich kartach:) To jest dopiero nasza
    > mentalnosc a nie jakies tam 2 dowody:)

    wystarczylby numer na karcie a nie uprawnienia na karcie
    uprawnienia bylyby w systemie, i w razie koniecznosci sprawdzenia
    laczyliby sie z systemem - tam byloby tez zdjecie moglby byc odcisk palca
    zdjecie teczowki i inne bajery

    tylko ze brak komputeryzacji moglby byc przeszkoda
    nie jest to drogie tylko kazdy po drodze chce duzo zarovbic

    pozzdrawiam,
    jelen