  • Data: 2004-01-26 12:18:04
    Temat: Re: Druk umowy darowizny samochodu...
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarek" <j...@U...pl> napisał
    w wiadomości news:bv2sfn$qa0$1@atlantis.news.tpi.pl

    > Nie rozumiem o co ci chodzi. Czemu ci się mój post nie podoba? To, że
    > kawałek w tytule a kawałek w treści?!

    Nikomu nie podoba się gdy jest lekceważony.

    > Wyszukałem w sieci i nie znalazłem więc piszę tutaj.
    > [................]

    To rób to w taki sposób aby wyglądało to, że *to Ty prosisz*
    o pomoc, a nie, że *robisz łaskę, że żyjesz*

    > Do głowy mi nie przyszło, że nie spodoba się komuś styl postu.

    Może masz za małą głowę?.

    > No i jeszcze jedno. Po co odpisujesz skoro nie znasz odpowiedzi na moje
    > pytanie. Nudzi ci się czy co?

    Flejtuchom o leniom nieudzielam porad.

    PS. Odpowiadaj pod przyciętymi_niezbędnymi cytatami.

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "W większości przypadków łatwiej jest się w coś wplątać,